2022: 17. konference – Nová éra zákaznické péče, Brno

SANTIA KONFERENCE 2022
ŘEČNÍCI A JEJICH TÉMATA

Prezentace přednášejících ke stažení

Blended learningSantia_Blended_Konference_02 – moderní způsob vzdělávání pracovníků v kontaktních centrech, Zdeněk Santler (Santia)

Může umělá inteligence navázat vztah se zákazníkem?Zásilkovna_konference_ Brno_ 2022_18.5.2022 – Helena Kodýmová (Zásilkovna)

Milion zákazníků ve frontě – Santia_panel DPI_Konference – panelová diskuze dodavatelů poslední instance – Jana Quisová (innogy), Zdeněk Pošvář (E.ON), Josef Raušer (ČEZ Prodej), Martin Macháček (PREzákaznická)

Omnichanel jako základ zdravého vztahu s klientem – FrontStage_Santia_2022 – Michal Nezbeda (VZP) a Jiří Konečný (atlantis telecom)

LutherOne – LutherOne_Brno_2022_CZ –  Platforma pro efektivní řízení spolupráce a výkonu

 

JIŘÍ JEŽEK

Nejúspěšnější cyklista paralympijské historie

Život máme jenom jeden, prožijme ho naplno!
Pozvánka od Jiřího Ježka

MARTIN MACHÁČEK

Vedoucí oddělení Zákaznické linky skupiny PREzákaznická, a. s.

Panelová diskuze Milion zákazníků ve frontě

PETR NUTIL

Žurnalista a spisovatel

Rozum v nerozumné době aneb jak pracovat s informacemi v kontaktním centru

ZDENĚK SANTLER

Jednatel Santia, spol. s r. o.

Blended learning – moderní způsob vzdělávání pracovníků v kontaktních centrech

ZDENĚK POŠVÁŘ

E.ON Česká republika, s. r. o. - Vedoucí střediska služeb zákazníkům

Panelová diskuze Milion zákazníků ve frontě

JANA QUISOVÁ

innogy Česká republika, a. s. - Ředitelka kontaktního centra

Panelová diskuze Milion zákazníků ve frontě

HELENA KODÝMOVÁ

Zásilkovna, s. r. o. - Head of Customer Experience

Může umělá inteligence navázat vztah se zákazníkem?

JOSEF RAUŠER

ČEZ Prodej, a. s. - Manažer odboru call centra

Panelová diskuze Milion zákazníků ve frontě

MICHAL NEZBEDA

VZP - ředitel odboru služeb klientům

Omnichannel jako základ zdravého vztahu s klientem

SANTIA KONFERENCE 2022
PROGRAM

9:00-9:30 Prezence účastníků
9:30 Zahájení konference – Zdeněk Santler, Květa Santlerová (Santia)


9:35-10:00 Blended learning – moderní způsob vzdělávání pracovníků v kontaktních centrech – Zdeněk Santler (Santia)


10:00-10:40 Může umělá inteligence navázat vztah se zákazníkem? –  Helena Kodýmová (Zásilkovna)


10:40-11:10 Coffee break


11:10-12:30 Milion zákazníků ve frontě – panelová diskuze dodavatelů poslední instance – Jana Quisová (innogy), Josef Raušer (ČEZ), Zdeněk Pošvář (E.ON Česká republika), Martin Macháček (PREzákaznická)


12:30-13:30 Oběd


13:30-14:10 Život máme jenom jeden, prožijme ho naplno! Jiří Ježek – šestinásobný paralympiský vítěz a šestinásobný mistr světa, nejúspěšnější cyklista paralympijské historie. Speciální motivační blok pro manažery a team leadery.


14:10-14:30 Omnichannel jako základ zdravého vztahu s klientem – Michal Nezbeda (VZP) a Jiří Konečný (atlantis telecom/FrontStage) představí společnou cestu VZP a FrontStage k řešení zákaznických požadavků, která dnes přesahuje hranice oddělení call centra.


14:30-14:40 LutherOne


14:40-15:20 Rozum v nerozumné době aneb jak pracovat s informacemi v kontaktním centru – Petr Nutil (žurnalista a spisovatel, odborník na dezinformace)


15:20-16:00 Coffee break, networking, zakončení konference